Pero como nun voi pensar lo que pienso si ye que nótase muncho que vos taladran la cabeza, decís la mayoría lo mesmo que Susana Griso, con les mesmes palabres y la mesma argumentación y xustificación...Y depués la culpa ye de mio?Aciana escribió: ↑14 Jun 2023, 09:55Si hay alguien aquí que se cree mejor que los demás eres tú.Arronidaeco escribió: ↑14 Jun 2023, 01:24
Joder... Veo que te crees meyor que los demás, que yo, nesti casu. Cuando quieras quedamos y charramos sobre esti asuntu...
Con tus chorradas del telediario y tus continuas generalizaciones del tipo "sunormales", "fatos", etc...
Que te crees Bakunin o Proudhon y eres un pobre diablo.
Sobre lo de quedar, puedes cambiarte el nick por Australopiteco, que te viene mejor. Porque lo de pensar y razonar, como que no.
Y tratas de ridiculizame asegurando que nun razonó cuando el que nun tienes ni un argumentu yes tu. Namás que nun los dexan meter tiros porque según vos contaron nun sé que movides tienen... Ye que escuchándovos tal paez que sí un madero mete un tiru a un hijoputa d'esos van pa Villabona, joder...y ye mentira.
Cuando tan peles retondes parando a obreros normales nun son tan torpes ni tan cobardes, díxelo y manténgolo.