Mensaje
por Asturcoon » 26 Ago 2016, 15:18
[QUOTE="Chicho Chicho!"No es un mal sólo de Gijón, Coruña o Santander tienen unos accesos caóticos y un urbanismo hecho por un enemigo, el gran Bilbao es un infierno y un despropósito y la conurbación Biarritz-Anglet-Bayona hacen de poco más de 100.000 habitantes un caos circulatorio.
Es un poco mal de muchos... pero ciertamente Gijón no es la peor, sobre todo porque es una ciudad llana y compacta y eso facilita que muchos desplazamientos sean a pie[/QUOTE]
Yo siempre dixe que esta ciudá ye ideal pa dir andando/en bici a cualquier parte pero un caos circulatorio, sobretoo por el centru. Por otra parte Xixón nun se pué decir que tenga accesos caóticos, y además tien muchos y buenos accesos, desde autovia del cantabrico, Minera e "Y", por Viesques, Llano, Ceares, Tremañes, o por Av. Portugal, por cualquiera entres de forma ordenada y por avenides grandes, el problema ye cuando llegas a la propia ciudá, El muro por el Molinón, Avd. Costa por Viesques o por Ceares al nudo de los Campos con Uria o al Muro directamente. De les poques avenides curioses que yo veo, una vez ya metíos na ciudá, ye la Avd. Constitución y quizás la Avd. Llano formando un bulevard con carriles en cá sentidu.
Luego ta el estrangulamientu a la Avd. Sanz Crespo por la nueva estación de tren, que tienen que derivar el tráficu de les linees regulares de Alsa y EMTUSA pa la Av. Portugal / carretera Vizcaína, otra barbaridá más. Espero que la estación provisional nun se convierta en permanente.
Lo de ciudá llana y compactá ye verdá, a pesar de ser ciudá costera. Yo tengo visto barrios en Santander en cuesta que ye flipante que pa dir de un barriu a otru tienes que subir una calle con una pendiente con rampes de puertu de primera (sin exagerar) y lleges al final y te encuentres que tienes que pillar un funicular por enlazar con otru barriu. Y en mediu un excalestric pa integrar un barriu con otru. Por nun falar del estao de abandono de algunos barrios, aceres rotes, sin cambiar, bancos vieyos, papeleras rotes...zones hormigonaes de fae pila años. Y Vigo lo mesmu, barrios empinaos y en un estado de abandono total, como aquí Cimavilla haz más de 30 años. Na, nun hay comu salir de casa y ver lo que hay por ehí, quejamosnos de viciu.
Última edición por
Asturcoon el 26 Ago 2016, 15:28, editado 1 vez en total.